[an error occurred while processing this directive]
Zie hier de instructie: "Het aansluiten/wisselen van een fust".
Zie hier de instructie: "Het aansluiten/wisselen van een koolzuurfles".
Zie hier de instructie: "Het instellen van de tapdruk bij een fustenkoeling".
Zie hier de instructie: "Het aansluiten/wisselen van een koolzuurfles".
Zie hier de instructie: "Het instellen van de tapdruk bij een fustenkoeling".
Bekijk hier de instructie: "Het aansluiten van tankbier en/of wisselen van de tank".
Alles gecontroleerd en nog geen bier uit de kraan? Raadpleeg dan de SFB Horeca service via 0499 - 428777 en kies voor optie 2.
a. Controleer of de stekker er in zit. De stekker aan de achterkant van de koeling kan er ook uit gevallen zijn. Controleer beide.
b. Controleer of het probleem in de meterkast zit.
c. Brandt het display? Test of het display nog werkt door op verschillende knoppen te drukken.
Alles gecontroleerd en geen oorzaak kunnen vinden? Raadpleeg dan de SFB Horeca service via 0499 - 428777 en kies voor optie 2.
a. Zorg ervoor dat het rooster goed schoon is. Is er vervolgens sprake van luchtverplaatsing bij het rooster? Zo niet, controleer de stappen hierboven bij 'koeling doet niets meer'.
b. Is het draaien van de ventilator in de koeling hoorbaar wanneer de deur open staat? Zo niet, controleer de stappen hierboven bij 'koeling doet niets meer'.
c. Staat er een splitunit op het dak? Controleer dan of het lampje brandt. Splitunit op 0 zetten, even wachten en opnieuw aanzetten.
Alles gecontroleerd en geen oorzaak kunnen vinden? Raadpleeg dan de SFB Horeca service via 0499 - 428777 en kies voor optie 2.